2009-02-03

Nire bideoa Youtuben

Ondoren aurkezten dizuedan bideoa nik egindako bideoa da eta nik youtubera igondakoa. Honekin nik egindako bideoa ikustera animatzen zaituzten. Zuek ere honelako bat egitera ere aldi berean eta horrela gizartean presio gehiago egingo dugu gai honekiko. Presio zergatik? Oso erraza da erantzuna ematea, gure gizartean gauza asko esaten dira eta gauza askoren inguruan hitz egiten da, adibidez gai honen aurrean. Hala eta guztiz hitz egitea ez da nahikoa eta honen erantzulea aurkitu behar da eta honi aurre egin. Zenbat emakume eta haur batik bat, hil behar dira egoerari garrantzia emateko? Ez dut uste hildakoak kontatu behar direnik, batzuek jada sufritu dutena beste batzuek sufritu ez dezatelako. Inor ez da emakume baten jaben bere eskubideak kentzeko eta ezta ere ume batenak ere. Ume guztiek dutuzte eskubideak P.Rodriguez-ek esaten duen bezala.eta umeak ez dira kolpeaka hezitzeko jaio.

No hay comentarios: